Microsoft 365 Business Premium este un pachet de aplicatii proiectat pentru a te ajuta sa realizezi ceea ce conteaza, atat la locul de munca cat si in viata personala, acesta curpinde:
- Creare adresa de email exemplu@nume-domeniu.ro cu spatiu de stocare de 50 GB/utilizator.
- Puteti crea un mediu de lucru in echipa prin conectarea membrilor utilizand Microsoft Teams.
- Utilizati aplicatiile Microsoft 365 pentru web, inclusiv Outlook, Word, Excel, PowerPoint si OneNote.
- 1 TB spatiu pentru stocarea si partajarea fisierelor cu OneDrive pentru fiecare utilizator.
- Simplificati conferintele video si intalnirile online, se pot conecta pana la 300 de utilizatori.
- Obtineti ajutor oricand cu asistenta non-stop prin telefon sau web de la Microsoft.
Daca doresti sa ai acces la pachetul Microsoft 365 Business Premium, vei beneficia de urmatoarele optiuni:
- Creare adresa de email "exemplu@nume-domeniu.ro" cu un spatiu de stocare de 50 GB pentru fiecare utilizator si puteti trimite atasamente pana la 150 MB.
- 1 TB de spatiu de stocare in cloud cu OneDrive pentru a edita si partaja documente, fotografii si altele.
- Utilizati Word, Excel, PowerPoint, OneNote si Outlook pe web, intotdeauna la zi. Colaborati simultan cu alte persoane in acelasi document in timp real, pe web, pe dispozitive mobile si altele, fara a fi necesara instalarea.
- Discutati pe chat, va intalniti si colaborati cu Microsoft Teams. Combinati mesageria, apelurile vocale, apelurile video si disponibilitatea intr-o singura aplicatie.
- Va puteti implica si organiza echipa, conectand persoane la continutul, cunostintele si procesele de pe site-urile de echipa, prin SharePoint.
- Calendar de rezervari ce se integreaza cu Outlook pentru a le oferi clientilor flexibilitatea de a rezerva cea mai convenabila perioada de timp. Notificarile prin mail si SMS reduc numarul de neprezentari si imbunatatesc satisfactia clientilor.
- Suport standard de la Microsoft.
- Consola de administrare securizata. Se pot seta usor regulile de securitate si control pentru compania ta. Adaugi utilizatori sau ii elimini, creezi grupuri si reguli privind accesul utilizatorilor si a dispozitivelor la informatii, cu usurinta.
Lucru in echipa si comunicare
- Aveti posibilitatea de a gazdui seminare web care includ pagini de inregistrare a participantilor, confirmari prin email si raportare
- Cu Microsoft Teams puteti crea intalniri online si apeluri video cu pana la 300 de persoane.
- Puteti discuta pe chat cu echipa dvs. atat de la birou cat si din deplasare, cu Microsoft Teams.
- Puteti reuni toate chaturile, intalnirile, fisierele si aplicatiile echipei, pentru a lua legatura cu usurinta si a colabora dintr-un singur loc.
- Creati site-uri de echipa pentru a partaja informatii, continut si fisiere in online, utilizand SharePoint.
Versiuni web si mobile ale aplicatiilor Office
- Versiuni de Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote complet instalate si actualizate permanent, pentru Windows sau Mac (plus Access si Publisher numai pentru PC)
- Fiecare utilizator poate instala aplicatiile Microsoft 365 pe un numar de pana la 5 desktopuri (Windows sau Mac )
- Versiunile desktop pentru Word, Excel, PowerPoint si OneNote.
- Versiuni actualizate de Word, Excel, PowerPoint si OneNote pentru IOS si Android, pe un numar de pana la 5 dispozitive mobile si 5 tablete.
- Posibilitatea de la lucra mai multi utilizatori simultan la acelasi document, in timp real.
E-mail si calendar
- Gazduire e-mail cu spatiu de stocare de 50 GB/utilizator.
- Utilizati propriul nume de domeniu personalizat (exemplu@nume-domeniu.ro).
- Utilizarea mail-ului de pe dispozitive mobile, tablete, computere desktop si laptop.
- Puteti activa politici de mari dimensiuni in cloud si pot fi pastrate pe termen lung cu Arhivarea Exchange Online.
Stocarea si partajarea fisierelor
- 1 TB spatiu de stocare pentru fisiere in cloud cu OneDrive pentru fiecare utilizator.
- Fisierul la care lucrati il salvati direct in OneDrive sau in SharePoint, iar modificarile sunt actualizate pe dispozitivele sincronizate.
- Posibilitatea de a furniza acces sau link-uri sub forma de invitatie, la fisiere, pentru persoane de contact externe.
- Documentele si mail-urile se trimit in siguranta, accesul la informatii si documente fiind facut doar de catre persoanele cu permisiunile corespunzatoare.
- Accesari si sincronizari ale fisierelor de pe desktop si dispozitivele mobile.
Securitate si conformitate
- Posibilitatea de a va proteja mail-ul de Spam, Malware si alte amenintari cu Exchange Online Protection.
- Indeplineste conditiile cheie si standardele internationale, regionale si specifice sectorului de activitate avand peste 1000 de controale de securitate si confidentialitate.
- Puteti controla cine si cand are acces la informatiile afacerii dvs., folosind grupurile de securitate si permisiuni personalizate.
- Puteti crea politici pentru parole, astfel incat sa le solicite utilizatorilor sa isi reseteze parolele la un anumit interval de timp.
- Corector pentru companii, disponibil ca program de completare.
- Defender pentru companii, disponibil ca program de completare.
- Microsoft actioneaza ca procesator de date.
Asistenta si implementare
- Asistenta prin telefon si online disponibila permanent de la Microsoft.
- Garantie de functionare sustinute financiar in procent de 99,9%
- Numarul maxim de 300 utilizatori pentru video conferinte.
- Licentiere pentru utilizare comerciala.
Instrumente pentru a va construi si a va gestiona afacerea
- Colectati feedback de la clienti si angajati cu Microsoft Forms.
- Creati, editati, partajati si elaborati in comun diagrame si scheme logice profesioniste cu Microsoft Visio pentru web.
- Gestionati planificari si activitati zilnice cu Microsoft Teams.
- Urmariti informatiile si lucrurile care conteaza cel mai mult pentru echipa dvs. cu Microsoft Lists.
- Ajutati clientii sa-si planifice si sa-si gestioneze programarile, cu Microsoft Bookings.
Versiuni desktop ale aplicatiilor Microsoft 365 pentru PC si Mac
- Versiuni de Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote complet instalate si actualizate permanent, pentru Windows sau Mac. (plus Access si Publisher numai pentru PC)
- Fiecare utilizator poate instala aplicatiile Microsoft 365 pe un numar de pana la 5 desktopuri. (Windows sau Mac )
Protectie avansata impotriva amenintarilor
- Impotriva atacurilor de tip ransomware si a altor amenintari cibernetice, beneficiati de securitate la nivel de intreprindere pe toate dispozitivele.
- Obtineti protectie de ultima generatie impotriva atacurilor de tip shishing cu Defender pentru Ofiice 365 si puteti contribui la protejarea impotriva amenintarilor sofisticate ascunse in atasamente si link-urile din email.
- Restrictionati copierea sau salvarea informatiilor companiei in aplicatiile si locatiile neautorizate cu protectia pentru aplicatiile mobile Microsoft 365.
- Cu Information Rights Management puteti controla cine are acces la informatiile companiei aplicand restrictii (de exemplu: "Nu copiati", "Nu redirectionati", etc.).
- Pentru Windows 11 si Windows 10 aveti posibilitatea de a aplica politici care ofera rezistenta la amenintari pre-bresa, cu capacitati de reducere a suprafetei de atac si de aparare impotriva exploatarilor.
- Puteti ajuta ca angajatii sa acceseze in siguranta aplicatiile de business de oriunde lucreaza, cu acces conditionat, contribuind in acelasi timp la impiedicarea accesului neautorizat.
Managementul PC-urilor si al dispozitivelor mobile
- Aveti posibilitatea de a configura caracteristici si setari de securitate pe Windows 11 sau Windows 10 si pe dispozitivele mobile cu sisteme de operare IOS sau Android, cu un expert de instalare usor de utilizat.
- Pentru a gestiona politicile aplicate calculatoarelor cu Windows 11 sau Windows 10, puteti utiliza controale simplificate.
- Implementati automat aplicatiile Microsoft 365 pe calculatoare cu Windows 11 sau Windows 10.
- Configurati calculatoarele pentru a instala automat actualizari Microsoft 365 pentru sistemele de operare Windows 11 sau Windows 10.
- Puteti aplica politici de securitate pentru a proteja datele de business pe toate dispozitivele (IOS, Android, Windows), cu gestionarea dispozitivelor mobile de la Intune.
- Aveti posibilitatea de a sterge de la distanta datele firmei de pe dispozitivele pierdute sau furate, cu golirea selectiva din Intune.
Termen de implementare: 3 zile lucratoare
Modalitate de plata: In avans pe 12 luni |